Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Συναντήσεις του νικητή των εκλογών α’ γύρου, Γ. Παπαθανασίου, με συμβούλους του συνδυασμού του και με πολίτες του Δίου - Ολύμπου

Συναντήσεις του νικητή των εκλογών α’ γύρου, Γ. Παπαθανασίου, με συμβούλους του συνδυασμού του και με πολίτες του Δίου - Ολύμπου

Σας ευχαριστώ για την πρωτιά





Γ. Παπαθανασίου: Έχουμε γνώση, ικανότητα και εμπειρία, πιστεύουμε στην ενότητα, θέλουμε ο νέος Δήμος να πάει μπροστά





Συναντήσεις με συμβούλους του συνδυασμού του αλλά και συζητήσεις με δημότες του δήμου Δίου – Ολύμπου πραγματοποιεί αυτό το διάστημα ο νικητής των εκλογών του α’ γύρου, υποψήφιος δήμαρχος, Γιώργος Παπαθανασίου, ενόψει της δεύτερης Κυριακής των εκλογών για την ανάδειξη του νέου δημάρχου.



Με τους συμβούλους του

Οι συναντήσεις του με τους συμβούλους του συνδυασμού «Ενότητα – Ανάπτυξη –
Νέα Πορεία» άρχισαν από τον Ανατολικό Όλυμπο (Λεπτοκαρυά, Σκοτίνα, Ν. Παντελεήμονας, Πλαταμώνας και Πόροι) ενώ χθες έγιναν συναντήσεις με συμβούλους του στην Κονταριώτισσα, την Καρίτσα και το Λιτόχωρο.

Ο κ. Παπαθανασίου ευχαριστεί τους συμβούλους του για τον αγώνα που έκαναν υπό ιδιαιτέρως αντίξοες συνθήκες και που συνεχίζουν να κάνουν έχοντας μεταξύ τους ενότητα και αλληλεγγύη.


Και τονίζει ότι ο αγώνας συνεχίζεται έως και τη β’ Κυριακή των εκλογών μέχρι την τελική νίκη και με στόχο να υπηρετηθούν οι πολίτες του καλλικρατικού δήμου Δίου – Ολύμπου και να μπει ο τόπος σε μια νέα πορεία.



Με τους πολίτες


Στις συναντήσεις που κάνει με τους πολίτες ο κ. Παπαθανασίου εκφράζει τις ευχαριστίες του για το γεγονός ότι προσήλθαν στις κάλπες και ψήφισαν για το μέλλον τους και το μέλλον του τόπου. Γιατί, όπως λέει, ο δήμος Δίου – Ολύμπου είχε τη μικρότερη αποχή όχι μόνο σε σχέση με τους άλλους δύο δήμους της Πιερίας αλλά και με πολλούς άλλους δήμους της χώρας.

Τους ευχαριστεί όμως και για την πρωτιά που έδωσαν σ’ εκείνον και το συνδυασμό του παρά τη συμμετοχή τόσων πολλών συνδυασμών και παρά τις αντίξοες συνθήκες που έγινε ο προεκλογικός αγώνας.

Τώρα, λέει ο Παπαθανασίου, είναι η ώρα για να εκλεγεί δήμαρχος, να εκλεγεί εκείνος που ξέρει τα προβλήματα, που έχει τη δύναμη και τη γνώση, μα πάνω απ’ όλα την εμπειρία για να μπει η Νότια Πιερία σε μια νέα πορεία.



Να ενώσουμε τις ψυχές μας, τις τύχες μας και τις ελπίδες μας



Είμαι εδώ γιατί εσείς με εκλέξατε και μάλιστα πρώτο, εμένα και το συνδυασμό μου, και με στείλατε στη β’ Κυριακή, επισημαίνει. Και συμπληρώνει: Είμαι εδώ και συνεχίζω τον αγώνα μου, γιατί πιστεύω ότι μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω, όπως πρόσφερα κι όταν ήμουν επί 20 χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση και τα 16 χρόνια από αυτά, δήμαρχος στο Λιτόχωρο.

Ξεκίνησα από δημοτικός σύμβουλος, έγινα πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, έγινα δήμαρχος και δεν θα πάψω να ευχαριστώ τους συντοπίτες μου τους Λιτοχωρίτες για την τιμή που μου έκαναν και που κάθε φορά που εκλεγόμουν, είχα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων, ποσοστό που έφθασε το 65% περίπου, επισημαίνει ο κ. Παπαθανασίου.

Και προσθέτει: Η όλη πορεία μου είναι και τα εχέγγυα που έχω για να ζητήσω, για μια ακόμη φορά, την ψήφο σας και να σας πω έτσι απλά ότι αυτά που επί 16 χρόνια πρόσφερα στο Λιτόχωρο ως δήμαρχος, μπορώ και αύριο να προσφέρω στο διευρυμένο δήμο Δίου – Ολύμπου, μαζί με το νέο δημοτικό συμβούλιο και μαζί με εσάς τους πολίτες.

Και το μόνο που διαβεβαιώνω τους πολίτες είναι ότι με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους η ανάδειξή μου στο νέο καλλικρατικό δήμο της Νότιας Πιερίας δεν θα είναι μόνο νίκη δική μου και του συνδυασμού μου αλλά θα είναι πρωτίστως νίκη των κατοίκων του Δίου, του Λιτοχώρου και του Ανατολικού Ολύμπου που από την 1/1/2010 ενώνουν τις αγωνίες τους, τις τύχες τους και τις προοπτικές τους, μα πάνω απ’ όλα τις ψυχές τους για μια κοινή και ελπιδοφόρα πορεία προς το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: