Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΑΠΠΑ

ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ»


ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΙΟΥ – ΟΛΥΜΠΟΥ



Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες


Ο πρώτος γύρος των πρώτων «καλλικρατικών» εκλογών για τον δήμο μας τελείωσε. Όλο το προηγούμενο διάστημα τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, δώσαμε τον αγώνα τον καλό χωρίς να χαϊδεύουμε τα αυτιά σας, λέγοντας αλήθειες και προσπαθώντας να προβάλλουμε την τεράστια σημασία της επαναστατικής μεταρρύθμισης που ακούει στο όνομα σχέδιο «Καλλικράτης». Σας ζητήσαμε να εμπιστευτείτε τις τύχες του τόπου μας σε ανθρώπους άφθαρτους, με όρεξη για δουλειά και διάθεση προσφοράς στα κοινά, με «φρέσκιες» ιδέες, ανοιχτά μυαλά, φορείς του πνεύματος ανανέωσης, διαφάνειας και συμμετοχικής δημοκρατίας που φέρνει ο «Καλλικράτης».

Δυστυχώς, από τη μια μεριά φαίνεται πως οι συνθήκες δεν ήταν ώριμες για να συμβεί κάτι τέτοιο. Από την άλλη, τα «εξ οικείων βέλη», οι «παρόντες - απόντες» και τα πισώπλατα «συντροφικά μαχαιρώματα» έπαιξαν ασφαλώς και αυτά τον ρόλο τους – Ας είναι! Ο καθένας ανάλογα με τη στάση του θα σπείρει αυτά που θέρισε, όταν έρθει η ώρα!

Όπως και να’ χει πάντως, το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας είναι δεδομένο και πρέπει από όλους να γίνει σεβαστό. Θα ήθελα λοιπόν στο σημείο αυτό να συγχαρώ για άλλη μία φορά τους προκριθέντες στον δεύτερο γύρο, δηλαδή τον κ. Παπαθανασίου και τον κ. Δημόπουλο και να τους ευχηθώ καλό αγώνα και καλό κουράγιο για τις ημέρες που απομένουν μέχρι την εκλογική μάχη της δεύτερης Κυριακής.

Αισθάνομαι υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου και να συγχαρώ για την αταλάντευτη στάση τους τα μέλη του συνδυασμού μας και όλους τους συμπολίτες μας που μας τίμησαν με την ψήφο τους. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ενέδωσαν σε απειλές, πιέσεις, εκβιασμούς και ρουσφετολογίες και απέδειξαν, αν μη τι άλλο, ότι διαθέτουν πολιτική ωριμότητα και συγκρότηση! Για τους πολίτες αυτούς θα ήταν τουλάχιστον μεγάλη προσβολή να επιχειρήσει κανείς να τους περάσει «γραμμές» ή να τους ποδηγετήσει! Άλλωστε έχω δηλώσει επανειλημμένως ότι ποτέ δεν απευθυνόμουν σε «πρόβατα» για να τους δίνω «γραμμή» για το τι θα πράξουν. Είμαι σίγουρος ότι όλοι αυτοί θα σκεφτούν, θα κρίνουν και θα αποφασίσουν αυτό που θα αισθάνεται ο καθένας ως το καλύτερο για τον τόπο. Προσωπικά έχω δηλώσει και το εννοώ πως το τι θα πράξω εγώ την Κυριακή δεν θα το γνωρίζει ούτε καν η οικογένειά μου, ακριβώς επειδή δεν θέλω να επηρεάσω κανέναν!

Φιλική συμβουλή λοιπόν προς τους κυρίους Παπαθανασίου και Δημόπουλο! Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι παρά τις πολιτικές μας διαφορές τους εκτιμώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα να συναντήσω τον καθένα τους για να συζητήσουμε οτιδήποτε. Εάν όμως θέμα της κουβέντας θα ήταν είναι οι «γραμμές», τότε άδικος κόπος! Τους συμβουλεύω να αξιοποιήσουν πιο δημιουργικά τον χρόνο τους και να επιχειρήσουν να πείσουν έναν - έναν τα στελέχη μας και όσους πολίτες μας ψήφισαν, ότι είναι οι ίδιοι άξιοι να τους εμπιστευτούν.

Όσο για εμένα είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο ότι θα τιμήσω την εντολή που έλαβα και ως δημοτικός σύμβουλος θα ασκήσω εποικοδομητική κριτική – σκληρή αν χρειαστεί – και αυστηρό έλεγχο στην όποια διοίκηση προκύψει πάντα με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και του λαού μας!

Άλλωστε για εμάς τίποτα δεν τελείωσε!

Αντιθέτως η δικιά μας πορεία τώρα ξεκινά!

Σας ευχαριστώ!

Με τιμή,

Νικόλαος Αθ. Λάππας

Δεν υπάρχουν σχόλια: