Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ

• Γεννήθηκα στις 24 Μαΐου 1980
• Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου 
• Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνω τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Δία Βίου Μάθηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
*Είμαι πρωτότοκη θυγατέρα του Πέτρου Κωνσταντινίδη και της Μαρίας Χρυσοχόου, ο αδερφός μου Λαυρέντιος είναι απόφοιτος της Σχολής Θετικών Επιστημών του Τμήματος Φυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακός φοιτητής στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

* Είμαι πτυχιούχος της Αγγλικής, Γερμανικής και Ιταλικής γλώσσας.

* Από 2005 είμαι διορισμένη εκπαιδευτικός και σήμερα υπηρετώ στην Περιφέρεια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής.

Συμμετείχα στην Οργανωτική και Επιστημονική Επιτροπή συνεδρίων και ημερίδων με ποικίλη θεματολογία όπως εκπαίδευση και τεχνολογία, περιβαλλοντική εκπαίδευση κ.α.
# Βραβεύτηκα από το ΥΠΕΠΘ και από Αθλητικούς Συλλόγους.
* Είμαι μέλος του Συλλόγου Φίλων – Εθελοντών Εταιρίας Προστασίας Ανηλίκων Θεσαλονίκης και του Ελληνικού Δικτύου Γυναικών της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: