Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΥ


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΥ

Είναι σε όλους σας γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες κατήλθα στην εκλογική αναμέτρηση της Κυριακής. Η παράταξη στην οποία γεννήθηκα, μεγάλωσα και ανδρώθηκα με πούλησε κατά τον χυδαιότερο τρόπο, ανταμείβοντάς με για όσα από παιδί της προσέφερα.
        Δεν είναι τυχαίο ότι οι συμπατριώτες μου  Λιτοχωρίτες αναγνώρισαν το έργο μου, και τους ευχαριστώ γι΄αυτό, αλλά φαίνεται πως οι εγκέφαλοι των Αθηνών γνωρίζουν καλύτερα.  Έτσι, μία εκλογή που θα μπορούσε να είναι περίπατος, την μετέτρεψαν σε μάχη αμφίρροπη.
Παρόλα αυτά και την όποια προσωπική πικρία που θα μπορούσε να έχει οποιοσδήποτε στη θέση μου, δηλώνω πως παραμένω πιστός στις αρχές, στις θέσεις και στα ιδανικά της μεγάλης μας δημοκρατικής παράταξης.
 Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου,  επώνυμους και μη, για τον όμορφο και ειλικρινή αγώνα που δώσαμε μαζί. Μαζί θα συνεχίσουμε τον ίδιο αγώνα από τη θέση που ο λαός του νέου δήμου  μας έταξε.
Στο ερώτημα τι θα πρότεινα στους ψηφοφόρους μου για την επόμενη Κυριακή, έχω ήδη απαντήσει προεκλογικά.
Απευθύνθηκα  σε πολίτες,  οι οποίοι με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους,   και έχουν τη φρόνηση να επιλέξουν από μόνοι τους και να αποφασίσουν χωρίς καμία χειραγώγηση.
                                                    Σας ευχαριστώ από καρδιάς
                                                            Θανάσης Τσιφοδήμος
                                                            Δήμαρχος Λιτοχώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: