Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Σατανιστές Παλλήνης. Μαργέτη: Εγώ και τα παιδιά μου ζούμε με 300 ευρώ

Aσφαλιστικά μέτρα εναντίον του εν διαστάσει συζύγου της κατέθεσε η πρώην σατανίστρια της Παλλήνης Δήμητρα Μαργέτη. Ζω την αληθινή κόλαση, λέει
Είκοσι χρόνια μετά την καταδίκη της σε κάθειρξη 17 ετών, στις δικαστικές αίθουσες βρέθηκε και πάλι η "σατανίστρια της Παλλήνης" Δήμητρα Μαργέτη. Δεκατέσσερα χρόνια μετά την αποφυλάκισή της για την υπόθεση που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, η 38χρονη σήμερα, μητέρα δύο παιδιών, ζει όπως λέει την αληθινή κόλαση. Σύμφωνα με την Espresso, η 38χρονη προσέφυγε στο πρωτοδικείο της Αθήνας και κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά του εν διαστάσει συζύγου της, για τη διατροφή των παιδιών τους, ηλικίας 5 και 11 ετών.
H 38χρονη παντρεύτηκε έναν υπερεργολάβο οικοδομών και απέκτησε μαζί του δύο παιδιά. Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο, ωστόσο, έπειτα από αρκετά προβλήματα ο γάμος έχει ουσιαστικά τελειώσει και το πρώην ζευγάρι είναι στα δικαστήρια.



"Δεν με άφηνε να εξελιχθώ ως άνθρωπος. Επί δέκα χρόνια δεν με άφηνε να δουλέψω. Δεν με άφησε να πάρω ούτε το Lower", λέει η ίδια στην Espresso.
"Δεν έχω άλλα σταθερά εισοδήματα πλην της διατροφής των 300 ευρώ που μου δίνει και όχι πάντα εγκαίρως", είπε η ίδια ενώπιον του δικαστή. "Εγώ και τα παιδιά μου ζούμε με 300 ευρώ", τόνισε χαρακτηριστικά.
Η Δήμητρα Μαργέτη εργάζεται περιστασιακά ως κομμώτρια από σπίτι σε σπίτι. "Ο κύριος βγαίνει με τους φίλους του και τη σύντροφό του κάθε βράδυ, την ώρα που τα παιδιά του δεν έχουν να πάρουν παγωτό", είπε η Δήμητρα Μαργέτη και πρόσθεσε: "Ζούμε με ελεημοσύνη".

Τι υποστηρίζει ο σύζυγος

"Παλιά δούλευα ως υπερεργολάβος αλλά πλέον δεν έχω τίποτα", υποστήριξε ο σύζυγός της ενώπιον του δικαστηρίου και πρόσθεσε: "Μένω με τη μητέρα μου. Καταλαβαίνω ότι και η Δήμητρα παιδεύεται, αλλά τι να κάνω;".
Ωστόσο, ο αδερφός του, προσπαθώντας να τον υποστηρίξει, κατηγόρησε ευθέως τη Δήμητρα Μαργέτη: "Αμα παραγγέλνει ντιλίβερι, πού να μείνουν λεφτα;".

Δεν υπάρχουν σχόλια: