Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Δίκη Χρυσής Αυγής. Αστυνομικός: Ο Ρουπακιάς είπε "εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτα σε κανέναν. Είμαι δικός σας"


Αστυνομικός κατέθεσε ότι ο Γ. Ρουπακιάς ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα, ενώ αμέσως μετά το φονικό ήταν νηφάλιος και κάπνιζε  Τη βεβαιότητα ότι ο Γ. Ρουπακιάς ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα, λέγοντας μάλιστα "εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτε σε κανέναν, είμαι  δικός σας", κατέθεσε ο αστυνομικός Δημ.Κουρετζής στη δίκη της Χρυσής Αυγής.

ADVERTISEMENT
Ο μάρτυρας καταθέτοντας στο δικαστήριο, ειπε πως "φοβήθηκα μήπως ήταν συνάδελφος και τον ρώτησα, τι εννοείς δικός μας και μου απάντησε της Χρυσής Αυγής. Του απαντάω, δεν είστε δικός μας και τον πήγα στο τμήμα".

Πρόκειται για ακόμη ένα αυτόπτη μάρτυρα, ο οποίος είδε τον Παύλο Φύσσα να ψυχορραγεί και καλούσε συνεχώς ασθενοφόρο, "τουλάχιστον δέκα φορές".
Περιέγραψε τη στιγμή ως εξής: "μια παρέα παιδιών κρατούσε έναν άντρα στα χέρια. Συγκεκριμένα μια κοπέλα κρατούσε τον αιμόφυρτο άντρα,τους προσεγγίζω και προσπαθώ να δω τα τραύματα. Είχε ένα στο ύψος της καρδιάς και ένα κάτω από τη μασχάλη. Λέω στην κοπέλα, μη τον κουνάς. Είχε τις αισθήσεις του, βόγγαγε. Η κοπέλα μου λέει "είναι κίτρινος σαν το λεμόνι", πράγματι ήταν, έφευγε... Κάλεσα το ασθενοφόρο, αλλεπάλληλες φορές, τουλάχιστον δέκα. Ένας φίλος από την παρέα μου λέει το έχει κάνει αυτός που είναι στο αμάξι. Η ομάδα ΔΙΑΣ κρατούσε τον όχλο να μην έρθει καταπάνω μας".
Όσο για τον Γ. Ρουπακιά, υποστήριξε ότι "μετά τη δολοφονία ήταν νηφάλιος και κάπνιζε στο αυτοκίνητο. Του είπα, σβήσε το τσιγάρο και πες μου τι έγινε. Μου είπε, δεν ξέρω. Στην πίσω αριστερή ρόδα από τη μεριά του οδηγού ήταν το μαχαίρι, σχεδόν κολλητά με τον τροχό".
Πρόεδρος: Έκανε ό,τι έκανε και πέταξε το μαχαίρι δίπλα στο αμάξι;
Μάρτυρας: Δεν ξέρω γιατί. Για να μην τον φέρω σε σύγχυση πήρα το μαχαίρι, το ασφάλισα σε ένα σακουλάκι και το έβαλα στο περιπολικό. Λέω στον οδηγό του αμαξιού, βγες έξω.  Βγήκε και του πέρασα χειροπέδες.
Πρόεδρος: Έφερε αντίσταση;
Μάρτυρας: Οχι, ήταν νηφάλιος και κάπνιζε, τον πήγα στο περιπολικό. Έκατσα μαζί του στο πίσω κάθισμα και φύγαμε προς το τμήμα της περιοχής. Μέσα στο  περιπολικό τον ρώτησα τι έγινε, επέμενε ότι δεν ήξερε. Επέμεινα κι εγώ και τελικά μου λέει εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτε σε κανέναν, είμαι  δικός σας. Φοβήθηκα μήπως ήταν συνάδελφος. Ρωτάω τι δικός μας. Μου λέει, της Χρυσής Αυγής. Του απαντάω δεν είστε δικός μας και τον πήγα στο τμήμα. Ενημέρωσα ότι ήταν της Χ.Α. το κέντρο. Όταν τον άφησα στο Τμήμα επέστρεψα κατόπιν εντολής στο σημείο για αναζητήσεις στην ευρύτερη περιοχή του Κερατσινίου. Είχαν φύγει οι περισσότεροι αλλά και το αιμόφυρτο παιδί το είχε πάρει το ασθενοφόρο.
Οι ερωτήσεις που αφορούσαν στον Γ. Ρουπακιά προκάλεσαν και πάλι εντάσεις στην αίθουσα με αποτέλεσμα την ολιγόλεπτη διακοπή της δίκης.
Συγκεκριμένα, ενώ η πολιτική αγωγή ολοκλήρωνε τις ερωτήσεις της στον Δην. Κουρετζή, η πλευρά της υπεράσπισης υποστήριξε πως δεν επιτρέπονται ερωτήσεις για την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης.
Τα αίματα "άναψαν" και συγγενείς και φίλοι του Π. Φύσσα άρχισαν να φωνάζουν "φασίστες" και "βδελύγματα". Από συνήγορο υπεράσπισης ακούστηκε η προτροπή "έλα εδώ να τα πεις αυτά, ρε!" ενώ ακολούθησαν και σχετικές χειρονομίες.
Το δικαστήριο διέκοψε για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, με οικείους της οικογένειας Φύσσα να λένε "πάλι τα λέτε αυτά όταν είστε πίσω από αστυνομικούς!".
 
 
 
news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: