Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης Στην Σχολή Γονέων ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ την Δευτέρα 22-11-2010

Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης Στην Σχολή Γονέων ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ την Δευτέρα 22-11-2010

πυρσος.jpg
Μετά από διάλλειμα 2 εβδομάδων (λόγω των εκλογών) συνεχίζονται οι εκδηλώσεις της Σχολής Γονέων ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Την προσεχή Δευτέρα 22 Νοεμβρίου και ώρα 19:00 στην επάνω αίθουσα του Συνεδριακού κέντρου της Κατερίνης (ΕΚΑΒΗ) θα μιλήσει ο τ. βουλευτής,
Πολιτικός επιστήμων, Συγγραφέας και κοινωνιολόγος κ.Μιχάλης Χαραλαμπίδης με θέμα «Πόλις και Ύπαιθρος στον Νέο Αιώνα.
  
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiMvgfztWOPrO5x2LiUNyD9ciFkvGVPka8Kr28eGIqsxt-hUL3cVsg0b2qzjX2CDXtCls4KMvyZSj4MZQ2K4-hNCjh1LaVDEgWY8y1LXnAlRniemcsyWV8r9J1aZfeMlkDEmZJQukmWMTl/s230/FOTO1.jpg 
MΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

Γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη.

Σπούδασε Πολιτικές Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία. Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης.

Την διάρκεια της δικτατορίας, διέφυγε διωκόμενος στην Ιταλία, όπου απετέλεσε μέλος της εκπροσώπησης του ΠΑΚ.

Ήταν ένας από τους επτά που έγραψαν στο Μόναχο της Γερμανίας, την διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ. Απετέλεσε μια κρτική εναλλακτική πρόταση στο ΠΑΣΟΚ η οποία δικαιώθηκε Ιστορικά. Αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ το 1999. Αγωνίσθηκε να συγκροτήσει ένα νέο Μορφωητικό και Πολιτικό Κίνημα την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ.

Επεξεργάστηκε και ανέδειξε στα πλαίσια του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών και ιδιωτικά, πολλά ζητήματα του Ελληνικού, Εθνικού, Κοινωνικού σχηματισμού και εισήγαγε νέες έννοιες, αναλυτικά σχηματα, νέα ζητήματα και λέξεις στην διανοητική και πολιτική μας δημόσια ζωή. Πολλά πήραν τη μορφή βιβλίων, όπως:
Ελληνική Ποιότητα και Ανάπυτξη
Αγροφιλία
Πόλεων και Τόπου Παιδεία
Πολυκεντρική Ελλάδα
ΠΑΣΟΚ - Ιδέες, Αρχές και Γραφειοκρατία
Εθνικά Ζητήματα
Το Ποντιακό Ζήτημα Σήμερα
Το Ποντιακό Ζήτημα στον ΟΗΕ
Τον Φεβρουάριο του 1994, το Ελληνικό Κοινοβούλιο υιοθέτησε την πρότασή του καθιερώνοντας την 19η Μαίου ως ημέρα μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας. Υιοθέτησε επίσης το 1997 την πρότασή του, για την δημιουργία μιας νέας πόλης στην Θράκη, αλλά η τότε η κυβέρνηση την ακύρωσε.

Στα πλαίσια μιας Διεθνούς Κύρους ΜΗ Κυβερνητικής Οργάνωσης αναγνωρισμένης από τον ΟΗΕ, συμπαραστάθηκε σε πολλούς λαούς στην Αφρική, Νότια Αμερική, Ασία, Αρμενίους και Κούρδους. Το 1986, εισήγαγε για πρώτη φορά το Κουρδικό στον ΟΗΕ, με ομιλία του στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην Γενεύη. Η ίδια διεθνής Οργάνωση, εισήγαγε το Ποντιακό στον ΟΗΕ με συνεχείς παρεμβάσεις της.

Το 1988 στην εισήγησή του στο Δεύτερο Παγκόσμιο Ποντιακό Συνέδριο πρότεινε τη δημιουργία μιας πόλης στα παράλια της Θράκης με την ονομασία Ρωμανία και να προστεθεί στο όνομα Θράκη και το όνομα Ρωμανία, έτσι ώστε η περιφέρεια να ονομάζεται Θράκη - Ρωμανία. Το 1997, 204 βουλευτές κατέθεσαν πρόταση στο κοινοβούλιο για την δημιουργία της, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Το 1994, το Κοινοβούλιο υιοθέτησε την πρότασή του για την αναγνώριση της 19ης Μαΐου ως Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.

Σήμερα είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Διεθνούς Ένωσης για τα Δικαιώματα και την Απελευθέρωση των Λαών και μέλος της διεθνούς μη κυβερνητικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και ερευνητής στο Ίδρυμα Μεσογειακών Μελετών.
Σύγγραψε 27 βιβλία συσχετιζόμενα με κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά και πολιτισμικά ζητήματα και τον πολιτικό αγώνα του ποντιακού λαού.
 Για όλα αυτά προσκαλείται για διαλέξεις σε Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και Κέντρα Μελετών. Τα τελευταία χρόνια και σε Ελληνικά.



ΠΕΡΊΛΗΨΗ Ομιλίας «Πόλις & Ύπαιθρος στην Ελλάδα στον Νέο Αιώνα»

Η Τάση της αντιαστικοποίησης ουσιαστικά διεκδικεί μια άλλη μορφή οργάνωσης του χώρου, χρήσης του εδάφους. Προκαλεί, ξυπνά τον αγροτικό χώρο, μεταφέρει το ενδιαφέρον σ’αυτόν και μπορεί να πάρει, κατά τη γνώμη μου, εκφράσεις αγροφιλίας όχι μόνο συναντώνται αλλά αποτελούν όψεις του ίδιου νομίσματος για την οργάνωση της ζωής μας… Ο νέος καταναλωτής παρ’όλο που αγοράζει ένα νέο τυπικό προιόν στα μάτια του είναι παλιό. Δεν αγοράζει μόνο ένα μπουκάλι κρασί ποιότητας ή ένα καλό τυρί Κρήτης αλλά αισθάνεται ότι συνδέεται μέσα από αυτό με το περιβάλλον, αγοράζει την ιστορία, τον αέρα, τον πολιτισμό ενός τόπου. Δεν αγοράζει μόνο θερμίδες αλλά πολιτισμό… Η οικονομία μιας χώρας είναι ο πολιτισμός της, το στυλ ζωής των κατοίκων της. Αυτό δημιουργεί μια αισθητική πολιτισμική αλλά και παραγωγική σφαίρα, μια σφαίρα δημιουργίας σε εθνικό επίπεδο. Αυτό το στυλ πρώτα σε προστατεύει και δεύτερον αυτό εξάγεις. Δεν είναι ή δεν είναι μόνο ζήτημα δασμών… Επόμενα ένα νέο αναπτυξιακό πρότυπο γεωργίας και αγροτικού χώρου σημαίνει ανάκτηση δύο ιστορικών ποιοτικών λειτουργιών του. Πρώτον, την παραγωγή υλικών αγαθών, τροφής για την Υγεία, την αναπαραγωγή και την ευχαρίστηση μας. Η Εξέλιξη αυτή αναδεικνύει το ένα πεδίο ανάπτυξης του νέου αγροτικού προτύπου. Αυτό της ανακάλυψης και ανάδειξης των τυπικών παραδοσιακών προιόντων των Ελληνικών περιφερειών, των βιολογικών προιόντων, των διαδικασιών ελέγχου και πιστοποίησης της παραγωγής… Η Δεύτερη λειτουργία που θα καθορίσει τη νέα εξέλιξη του αγροτικού χώρου είναι αυτή της παραγωγής τοπίου..



Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ.

Κωνσταντίνος Κορομπίλης

korob@otenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: