Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Δήλωση του Βουλευτή Πιερίας Κ.Κουκοδήμου αναφορικά με τα όσα ειπώθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης για την υπόθεση στέγασης του Λιμεναρχείου Σκάλας Κατερίνης


Με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνης στις 12 Αυγούστου 2013 από τον κ. Δήμαρχο Κατερίνης Σ. Χιονίδη και επειδή δημιουργήθηκαν κατά την άποψή μου λανθασμένες εντυπώσεις που με τη μορφή φημολογίας πήραν ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, σχετικά με την εμπλοκή μου στο θέμα της στέγασης του Λιμεναρχείου Κατερίνης, οφείλω να διευκρινίσω τα εξής: 1.Η συνάντηση που επικαλείται ο κ. Δήμαρχος δεν έλαβε χώρα αορίστως …μερικούς μήνες πριν αλλά τον Αύγουστο του 2011!!! Ακριβώς δυο χρόνια πριν. 2.Στόχος της επίσκεψης ήταν η διερεύνηση δυνατότητας στέγασης των υπηρεσιών του Λιμεναρχείου Κατερίνης, αίτημα που διατύπωσε ο κ. Λιμενάρχης στον κ. Δήμαρχο. 

3.Δεν ασκήθηκε ποτέ πίεση, δεν έγινε καμία ενέργεια από μέρους μου σε ο,τι αφορά την τελική έκβαση της υπόθεσης.
Αντιθέτως στην προ δυο ετών συνάντηση, συζητήθηκε το θέμα της μεταστέγασης του Λιμεναρχείου στο πρώην κοινοτικό κατάστημα Καλλιθέας, πρόταση που έως σήμερα δεν έχει προχωρήσει.

Θεωρώ κρίσιμο να υπάρχει συνεργασία μεταξύ των φορέων σε προβλήματα που ανακύπτουν. Δεν αντιλαμβάνομαι πραγματικά, για ποιο λόγο  επιχειρήθηκε η στρέβλωση των προθέσεων μου και των ενεργειών μου.  Σε σημείο μάλιστα, να δημιουργείται σήμερα, δυο χρόνια μετά, η εντύπωση στους κατοίκους της Παραλίας ότι με δικές μου ενέργειες παραχωρήθηκε το κτίριο από το δημόσιο στο Λιμεναρχείο.

Δεν βρέθηκα στο γραφείο του κ. Χιονίδη ως πρώην Λιμενικός, όπως ειπώθηκε,  ούτε ως Ολυμπιονίκης. Βρέθηκα με την ιδιότητα του Βουλευτή που επιδιώκει λύσεις στα προβλήματα του τόπου του.

Επαναλαμβάνω ότι καμία απολύτως ενέργεια δεν έγινε από την πλευρά μου πέραν της συνάντησης προ δυο ετών για το συγκεκριμένο ζήτημα.
 ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΠΙΕΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: